tirsdag 2. desember 2008

Endelig tilbake på nett!

Etter å ha vært uten internett i godt over 1 uke er jeg endelig tilbake, men uten internett får man faktisk gjort endel! Så nå er tapetseringa godt i gang på loftet, og jakka jeg nevnte i forigje innlegg er ferdig strikket og tatt i bruk. Jeg har ikke fått tatt noen bilder enda, men skal få gjort det i morra satser jeg på.
På torsdag er planen å ta en tur til Eide for å se hvordan det går med salget i butikken. Jeg har ikke hatt anledning å dra tidligere og har ingen aning hvordan det har gått, så det blir spennende å se om noe har blitt solgt...men jeg har hvertfall fått en bestilling på 3 luer fra ei jeg jobber sammens med, og i kveld har jeg strikket 2 av dem =)

Ellers er det i grunn ikke så mye å fortelle, ville bare gi litt livstegn fra meg i tilfelle noen var innom og tittet =) God kveld!

Ingen kommentarer:

 
hit counter
hit counter