søndag 14. desember 2008

På tide?

Da var det vell påtide med en oppdatering igjen, dagene flyr avgårde og en rekker ikke helt over alt som planlegges...
På loftet har det skjedd endel siden sist, nå har veggene fått tapet og 2 strøk med maling, foringene til takvinduene er på plass, pipa har blitt malt og i morgen kommer elektrikeren. Gulv er kjøpt inn og vi satser på å få lagt det i løpet av uka, sofa er bestilt men den kommer nok ikke før i slutten av januar...men ting skjer hverfall =)
I går var siste dagen med julebutikken på Eide, og jeg var innom å hentet tingene mine. Ikke helt fornøyd med salget, solgte bare 5 ting (leverte 40...) og faktisk ikke en eneste av de strikkaluene! ...Så nå har endel blitt pakket inn som julegaver, og så får jeg ta med på jobb for å prøve å selge litt der. Litt bilder fra butikken finner du i bloggen til Trollmor.
Men selv om salget på julebutikken ikke har gått så bra har jeg strikket flere luer =) To er solgt til en kollega og en blir nok julegave. Har også tre umonterte luer liggende der ene av de er solgt, og så har jeg bestilling på en til som jeg ikke har fått strikka enda.



.
.
..
.
..
.
I går var det julebord nr.2 og jakken jeg snakket om tidligere ble brukt igjen. Kjempe fornøyd med den! Har strikket den litt lengre i ryggen for jeg var redd den kom til å bli kort, men det hadde egentlig ikke vært nødvendig ser jeg. Bildene ble knipset i det vi var på vei ut døra, hehe.



Ingen kommentarer:

 
hit counter
hit counter