søndag 2. november 2008

Det nærmer seg åpning av julebutikken!

Hadde meg en liten "merke-det-jeg-skal-selge-på-julebutikken" økt her en kveld, og har nå fått festet merkelappene jeg bestillte fra http://www.minanamband.se/ på alt jeg har av ferdige sjerf og luer. Slikt tar tid!...begynte å sy for hånd, men gikk fort lei og tok det på symaskina i steden. Syns det er litt artig å ha et eget merke!









Har ordnet meg med en kasse for alt som skal være med på julebutikken, og det begynner nå å vises at jeg har endel luer og sjerf. Innlevering av varer skal skje fredag 7.november, så nå er det ikke mange dagene igjen. Skal ha meg en skikkelig runde ved strikkemaskina i dag, må ha noen flere luer tror jeg. Heldigvis er det lov å komme med varer senere også, så da kan jeg jo stikke innom å se hva som evt har blitt solgt og lage litt mere hvis det blir behov for det.
Blir spennende å se om jeg får solgt noe. Gru-gleder meg, tenk om jeg rusler i byen og møter fremmede folk som bruker "mine" luer eller skjerf!

1 kommentar:

Hage og Foto entusiast sa...

Så fine luer du har strikket. Og så spennende med julebutikk. Lykke til!!! :)

 
hit counter
hit counter