fredag 31. oktober 2008

Hobbykrok underveis!

I disse dager går det med mye tid til innredning av loftet, og vi håper på å være ferdige til jul. Loftet er ikke så stort, men vi skal få plass til hver vår kontorplass, sofa, tv og sist men ikke minst hobbykrok til meg!
Denne uka har vi hatt snekkere her for å sette inn vinduer, og vi er kjempe fornøyde med resultatet. Nå er det lettere å se for seg hvordan sluttresultatet blir, jeg kan nesten ikke vente med å "flytte inn". Planen er å få plass til å ha både symaskina og strikkemaskina stående fremme slik at jeg ikke trenger å rydde de vekk etter bruk.

Her er kroken min! Gleder med til å få innredet den, hvis noen har plassbesparende forslag så taes de mot med takk. Her må det gjennomtenkes for å få utnyttet hver eneste centimeter!
Blir nok en tur på IKEA før jul =)







Og her er hele loftet, altså ikke så stort...men det blir godt å få et ekstra rom i huset. Forran vinduene i veggen skal det være kontorplass til begge to, og under de to takvinduene skal det inn en sofa. Gjenstår endel arbeid, men nå ser vi jo at det går fremover. Etter at bildene har blitt tatt har det komt opp sponplater på den ene veggen. Tommy (min kjære samboer) er så flittig! (jeg går visst mest i veien...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kjekt med ekstra plass, det er slitsomt å måtte pakke ned alt man bruker for hver gang. Et slikt loftsrom er jo helt supert, spesielt når man får så mye godt lys gjennom store takvinduer. Lykke til med oppussingen!

 
hit counter
hit counter