søndag 2. november 2008

luer luer luer luer....

....og enda flere luer!
Spørs om jeg kommer til å "gå på en smell" en dag. Bare sånn plutselig bli dritt lei av luer...håper inderlig ikke det! ...men tror jeg må ha en lue-fri periode når jeg har fått levert de jeg har til julebutikken. Her er hvertfall de 4 jeg har laga i helga, fant ut at det ikke var nødvendig å ha de så lange, så disse er egentlig bare akkrurat til dekke ørene. Tror jeg har blitt enig med meg selv om at dette må være en bra dame størrelse, så jeg må nok få laget noen til herre hoder også. Er litt lettere når en bare kan prøve på seg selv etter hvert, og så gå litt med de for å kjenne etter hvordan de sitter. Tror Tommy begynner å bli en smule lei av å være prøvehode, så det spørs om jeg må få tak i et herre isopor hode også.

1 kommentar:

Frk.Badegakk sa...

Så koselig at du likte vantene mine! Håper du sier ifra om du strikker de, sånn at jeg får se!=D

 
hit counter
hit counter