lørdag 18. oktober 2008

Kvikklunch?

Fikk det for meg at lue i Kvikklunch-fargene kom til å bli utrolig tøft, så jeg stakk på butikken å kjøpe en Kvikklunch og så på Husfliden for å finne de rette fargene i Finull. Dama i butikken lo litt av meg der jeg stod med sjokoladen og prøvde å finne garn i de samme fargene. Finull finnes jo i utrolig mange farger, så det var i grunn ikke noe problem å finne noe som passet.

I går trodde jeg at jeg hadde funnet den "perfekte" lue-oppskrift. Denne ble testet i dag med Kvikklunch-garnet, men lua ble nok noe for lang....så jeg må nok ha hvertfall ett forsøk til for å få lua akkurat slik jeg vil ha den. Siden lua ble så lang dropper jeg å rynke den bak, med litt hjelp ligger fint selv. Blir helt sikkert flere kvikklunch-luer =)



Ingen kommentarer:

 
hit counter
hit counter