lørdag 18. oktober 2008

Jakten på den perfekte lue

Ja nå begynner det å bli endel luer, men jeg har fortsatt ikke greid å finne den "perfekte"....De blir enten for stram, for vid, for lang, for kort, for klumpete, for slaskete eller så blir stripene feil...Heldigvis noterer jeg litt underveis slik at nå tror jeg at jeg har komt frem til en lue som skal bli bra. Det er bare det at den har jeg ikke laget enda, så det spørs om jeg får ta meg en liten runde ved strikkemaskina i morra også.

Her kommer hvertfall bilder av alle luene som har blitt til under veis. Fullt brukbare, men ikke akkurat slik jeg vil ha dem...
Den grønne er jeg mest fornøyd med, med tanke på passformen. Enda bedre hadde den blitt om jeg greide å telle rett :( skulle vært litt lengre, da hadde det ikke blitt så mye av den mørkeste fargen til å begynne med.


1 kommentar:

Ugla sa...

Jeg synes alle var fine jeg :-) Gratulerer med ny blogg.

 
hit counter
hit counter