søndag 18. januar 2009

Strikkekafè og garnmysterie

Sånn ca annen hver torsdag er det strikkekafè på Eide, der samles en gjeng strikkeglade damer for å skravle og strikke om hverandre. Den 8.januar var første samling for i år, og det var utdeling av både garnmysterie, votte-along og mulighet for å melde seg på forskjellige kurs. Jeg hoppet over kursene, men har komt i gang med garnmysterie og håper å komme i gang med vottene snart. Tror jeg har funnet ut av hva garnmysteriet er, og er meget fornøyd! Dette er noe jeg har tenkt på siden jeg så det på Hobbyboden for en tid tilbake. Og ut fra bilde er det vell flere enn meg som skjønner hva dette skal bli?
'
Innlegget under er et forsøk på å blogge rett fra Flickr. Syns ikke det ble helt bra, men jeg vet ikke hvordan jeg får endret på det så det får bare være slik....

1 kommentar:

Anonym sa...

*fnis* men jeg skjønner ikke hva det skal bli. Kommer til å følge med for å se det ferdige resultatet.

 
hit counter
hit counter