tirsdag 27. januar 2009

En liten beklagelse, litt mere lapper til garnmysteriet og pakke i posten!

Kom plutselig på at jeg hadde sagt at jeg skulle legge ut oppskrift på de vottene jeg viste for ei stund siden. Men det spørs om det ikke blir noe av det...jeg tok visst feil da jeg tenkte at å skrive ned en oppskrift kunne jo ikke være noe vanskelig... Jeg har prøvd, faktisk flere ganger! Men når notatene er litt halv utydelige og jeg ikke sitter å strikker samtidig som jeg skriver, så får jeg det rett og slett ikke til! Så hvis det er noen som er veeeeldig interesert i hva jeg har gjort så får de sende meg en mail, så kan jeg prøve meg på en forklaring. Vottene er jo egentlig superenkle, men det var hvertfall ikke superenkelt å skrive ned hva en har gjort på en slik måte at andre kan forstå hva en har gjort...hmsk...




Del 2 på garnmysteriet får vi 5.februar, så jeg har fortsatt litt tid til å gjøre ferdig del 1. Syns å huske det skulle være 9 av de store rutene og 18 av de små. Jeg bruker i hovedsak av garn jeg har liggende, Finull og PT2, men må vell kjøpe inn litt ekstra i offwhite siden jeg har bestemt meg for at det skal være mest av denne fargen.






På lørdag dumpet denne flotte almanakken ned i postkassen min! Bestilte her, og det tok bare 1 uke fra bestilling før den kom. Den er den muligens litt større enn hva som hadde vært ideel "ha med i veska-størrelse", men den får bli med i veska likevell =)

Ingen kommentarer:

 
hit counter
hit counter