tirsdag 30. september 2008

Maskinstrikkemodus

I forigje uke fikk jeg det for meg at jeg måtte prøve å strikke litt på strikkemaskina mi igjen, jeg kan vell trygt si at den ikke godt brukt...Men det er litt styr å dra den frem, for jeg har ikke noe skikkelig plass å holde på (enda) så jeg må sitte på spisestuebordet å rote.
Men jeg har da fått "tryllet" frem litt =) Det blir jo litt prøving og feiling, blir støl i skuldra dagen der på, får overalt på gulvet, samboern blir irritert (...strikkemaskina brååååker) men til slutt ender jeg opp med noe jeg er fornøyd med.

Baggy lue i Finull
Strikket dobbel og så har jeg rynket den litt bak. Blir helt sikkert flere av denne! Eller det har det allerede blitt, må bare syden sammen først.



Rulleskjerf/Maskinstrikket variant av Karius
Strikket i Sisu Fantasy, skikkelig flotte farger på garnet! Disse skjerfene ruller seg endel, så de må dampes skikkelig. Har tatt i bruk det ene allerede =)

syns det var litt tøft å lage slike ruller =)

Ingen kommentarer:

 
hit counter
hit counter